28 квітня по 8 травня Вибір теми проєкту. Визначення проблеми, теми та завдань проєкту. Добір засобів опрацювання даних.
Опрацювати ст. 206-207 пункт 32.
Переглянути презентацію за посиланням
Обрати одну з тем проєктів на ст. 206 в пункті 32. Виконати проєкт і надіслати мені.
__________________________________________________________________________
21 -24 квітня. Розвязування компетентнісних задач
Виконати проєкт "Ремонт у кімнаті" і надіслати мені на електронну пошту torop.ludmila@gmail.com до 25 квітня
Використані ресурси: https://vseosvita.ua/library/rozvazuvanna-kompetentnisnih-zadac-priklad-oformlenna-zvitu-14069.html
_______________________________________________________________________________
13 квітня -17 квітня Розвязування компетентнісних задач
Надіслати мені на електронну пошту torop.ludmila@gmail.com посилання на створені вами сайти.
Перегляньте презентацію "Розв’язування компетентнісних задач"
Виконати тестування Розв'язання компетентнісних задач. Колективні навчальні проекти (тест відкритий до 21 квітня)
Виконати задачу
В задачі №1 учень працює в програмному середовищі табличного процесора та редакторі презентацій.
Задача 1. Родина із трьох чоловік — батьки
та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно
визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем,
обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для
маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та
моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій
відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити
висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами
досліджень та висновками. Роботу надіслати мені на електронну пошту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий